S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

BĚŽNÁ OTEVÍRACÍ DOBA PO-PÁ 10.00-12.00h, 13.00-17.00h. SO 10.00-12.00h. NE - ZAVŘENO. Tel: +420 777 178 484. 


Úvod » JÍZDNÍ KOLA » Celoodpružené kolo LAPIERRE SPICY CF 7.9 2025


        

Celoodpružené kolo LAPIERRE SPICY CF 7.9 2025

Barva zelená

na objednání

 

doprava zdarma


0x
Dostupnost: Na objednávku
Číslo produktu: 68886980464954
Výrobce: LAPIERRE
Modelový rok: 2025
Materiál rámu: Carbon
Velikost
bez DPH : 128 091 CZK (5 128 EUR)
s DPH (21 %):
154 990 CZK (6 205 EUR)
Hlídací pes:
Hlídací pes

do košíku:
  ks  

Cofidis splátky

Splátková kalkulačka Essox

S týmem LAPIERRE ZIPP COLLECTIVE Enduro má Spicy více než 18 vítězství v UCI Enduro World Series a 3 tituly mistra světa. A nyní je zde nová generace

Nová Spicy CF lze shrnout následovně:

• 1 rám - 2 použití: Enduro závody nebo Bike Park
• 2 kinematiky: High Pivot (HP) nebo Low Pivot (LP)
• 4 konfigurace: HP nebo LP, 29’’ nebo Mullet 

Proč dvě různé polohy zadní stavby?
Poloha upevnění zadní stavby ovlivňuje kinematiku a trajektorii zadního kola při kompresi. Při stejném nárazu se zadní kolo v poloze High Pivot pohybuje dozadu, takže do překážky 'narazí' méně. Pomocná řetězová kladka je pak nutná k omezení zpětného rázu do pedálů – tzv. kickback.

V poloze Low Pivot se zadní trojúhelníková část pohybuje méně dozadu. Umožňuje jezdci vrátit se k obvyklejší konfiguraci, bez kladky a s větší účinností šlapání.  

NÁSLEDOVÁNÍ EVOLUCE
Enduro závody jsou čím dál náročnější a Lapierre enduro jezdci z týmu Lapierre Zipp Collective pomáhali s vývojem nového rámu. Enduro etapy se skládají z náročných sjezdových části a také z částí se zaměřením na šlapání, ale očekávání jezdců jsou stejná: být v souladu se svým kolem 1:1 ve všech situacích, podávat dobré výkony a užívat si jízdu.  

POLOHA HIGH PIVOT
• Zlepšená stabilita
• Odpružení orientované na sjezd
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem sjezdových částí  

VLIV NA ODPRUŽENÍ
VYSOKÁ HODNOTA ANTISQUAT - Minimalizuje pokles odpružení při zrychlení
VYSOKÁ HODNOTA ANTIRISE - Poskytuje větší stabilitu při brzdění  

POLOHA LOW PIVOT
• Zlepšená dynamika
• Univerzální odpružení
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem šlapání  

VLIV NA ODPRUŽENÍ
NÍZKÁ HODNOTA ANTISQUATU - Větší efektivita šlapání
NÍZKÁ HODNOTA ANTIRISE - Odpružení, které volně funguje při brzdění a je pohodlnější při brzdění  

GEOMETRIE
Geometrie nového Spicy CF se oproti předchozí generaci výrazně vyvinula, zejména ve čtyřech klíčových oblastech:

ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY – Stejně jako u všech posledních modelů byl úhel sedla narovnán na 78°, což přináší těžiště jezdce dopředu a zlepšuje polohu pro šlapání do kopce.

REACH – Obvyklým důsledkem strmějšího úhlu sedla je kratší horní trubka, která je částečně kompenzována delším dosahem, aby se udržela hmotnost na přední části kola a zachovalo se dobré rozložení hmotnosti. To je také výhodné pro stabilitu a snadnost použití při vysokých rychlostech.

ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY – Úhel hlavové trubky sleduje vývoj zdvihu předního kola (+10 mm) s otevřenějším úhlem, který se přizpůsobuje 180 mm vidlice. Tento požadavek přišel také od jezdců týmu Lapierre Zipp Collective, kteří hledali větší stabilitu a přesnost pro rychlé zatáčky a sjezdy.

VÝŠKA BB (STŘEDU) – cílem bylo najít správnou rovnováhu mezi co nejnižší světlou výškou pro čistý výkon a potřebou enduro horského kola vyhnout se kontaktu se zemí při každém restartu, v závislosti na drsnosti terénu. Nakonec je jen 3 mm vyšší, ale kompenzuje extra zdvih.

Pocit lehkosti není jen otázkou hmotnosti, ale je z velké části diktován uspořádáním karbonových vláken a konceptem Gravity Logic Project. Tlumič je nyní umístěný ještě níže a uprostřed kola, zvyšuje pocit neutrality a rovnováhy, zejména při skocích. Integrovaná schránka na nářadí (s ochranným kitem) ve spodní části dolní rámové trubky posiluje GLP koncept s nízkým těžištěm.  

Skákejte vysoko a buďte volní
Od roku 2007, kdy byl uveden první model Spicy, je cílem společnosti Lapierre vytvořit kolo určené pro enduro a závody. Horské kolo, které je rychlé, živé, přesné a rezolutní při sjezdech, ale zároveň je ve shodě s filozofií společnosti Lapierre: Jezdit dobře, aby bylo možné dosáhnout dalšího sjezdu co nejrychleji a nejsnadněji. 

  • Rám:Spicy Full Carbon 180mm travel (29''), pressfit, boost, metric, Thru axle
  • Materiál:Karbon
  • Vidlice:FOX 38 Float P-Se Grip 2 180mm
  • Zdvih přední:180 mm
  • Tlumič:FOX Float X2, P-Se, 2-pos, Trunnion 205*65mm
  • Zdvih zadní:180 mm
  • Hlavové složení:Acros Integrated ZS56/ZS56 Block lock
  • Přehazovačka:Shimano Deore XT 12s Shadow +
  • Počet rychlostí:1x12
  • Kazeta:Shimano Deore 10-51T 12s
  • Řetěz:Shimano Deore 12s
  • Kliky:Shimano SLX 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL)
  • Středové složení:Shimano BSA MT801
  • Brzdy:Shimano SLX 203/203
  • Zapletená kola:DT Swiss E1900 Spline / DT Swiss E1900 Spline
  • Plášť přední:SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
  • Plášť zadní:SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
  • Sedlovka:Lapierre dropper, Ø: 31.6mm, travel 100mm (XS,S), 130mm (M), 150mm (L), 170mm (XL)
  • Sedlo:WTB Volt 142mm
  • Představec:Lapierre Thirty Five alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (XS,S), 45mm (M,L,XL)
  • Řídítka:Lapierre Thirty Five 6061DB, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm
  • Gripy:Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
  • Pedály:XLC by VP VPE-52 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

OWIwNG
Hlídací pes
Watch DOG


Informovat na e-mail při změně:


       když cena klesne pod CZK

        když produkt bude na skladě


Zadejte Váš e-mail: